Wirus z McDonalda

16 października 2006, 20:59

Japoński oddział firmy McDonald's rozdawał swoim klientom odtwarzacze MP3 zarażone złośliwym oprogramowaniem. Koncern w ramach promocji rozdał 10 000 tego typu urządzeń.


Księgarnia PWN - Gwiazdka 2024

Reader zadebiutował w USA

7 października 2006, 14:20

W Stanach Zjednoczonych zadebiutowało urządzenie firmy Sony o nazwie Reader. Jest ono wielkości książki w formacie kieszonkowym i służy właśnie do czytania książek.


Muzykopodrasowywacz

4 października 2006, 11:36

Crative zaprezentował niewielkie urządzenie o nazwie Creative Xmod bazujące na platformie X-Fi Xtreme Fidelity.


4 gigabajty na karcie SDHC

28 września 2006, 12:27

W ofercie Kingston Technology już wkrótce znajdzie się nowa karta pamięci z serii Secure Digital High-Capacity (SDHC) oraz czytnik kart 15 w 1. Czytnik zostanie poszerzony o funkcję odczytu kart o wysokiej pojemności.


SanDisk i RealNetworks razem

18 września 2006, 11:21

Koncernowi Apple rośnie kolejna już, po microsoftowym Zune, konkurencja. Firmy SanDisk i RealNetworks mają zamiar połączyć swe siły i zaoferować odtwarzacz Sansa Rhapsody.


Microsoft o Zune

15 września 2006, 10:26

Microsoft opublikował szczegóły dotyczące swojego projektu Zune. Jego składnikami ma być odtwarzacz multimedialny Zune o pojemności 30 gigabajtów, serwis muzyczny Zune Marketplace oraz społeczność użytkowników.


Seria nowych produktów Apple'a

12 września 2006, 22:46

Steve Jobs, prezes Apple'a, pokazał najnowsze produkty spod znaku Jabłka. Znalazły się wśród nich iPody Nano, iPod Shuffle oraz iPod.


Vertu dla (niemal) każdego?

31 sierpnia 2006, 10:38

Vertu, marka Nokii znana z produkcji luksusowych telefonów komórkowych, prawdopodobnie planuje stworzenie linii bardziej dostępnych cenowo urządzeń.


SanDisk atakuje iPody

22 sierpnia 2006, 06:29

Firma SanDisk postanowiła zagrozić rynkowej pozycji iPoda i rozpoczęła sprzedaż odtwarzacza MP3, który jest w stanie pomieścić dwukrotnie więcej utworów niż produkt Apple'a, a kosztuje niemal tyle samo.


IDC: przemysł muzyczny nie powinien walczyć z La La

3 sierpnia 2006, 12:05

Zdaniem firmy IDC pojawiło się nowe, niewielkie jednak, zagrożenie dla przemysłu muzycznego. Serwis internetowy La La ma na celu rozpropagowanie wymieniania się płytami CD za pośrednictwem poczty. Użytkownicy La La wyszukują na stronach serwisu interesujące ich płyty i mogą zamówić je za darmo od ich właścicieli – innych użytkowników La La. Płyty przesyłane są pocztą.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy